Společnost VL Automotive dodala Fiskeru Karma pravý motor

Luxusní sportovní automobily s ladnými křivkami jsou v dnešní době vítány. Vynikají především mezi klasickými automobily od koncernů, jejichž design je převážně konzervativní a chladný.

Velmi zajímavou kreaci předvedla automobilka Fisker Automotive na svém hybridu Karma. Sportovně střižená limuzína na první pohled zaujala. Ale představte si, o kolik by byla zajímavější, kdyby konstruktéři odstranili zadní dveře a přidali trochu na sportovním pocitu pořádným osmiválcem bez baterií. Právě četné ohlasy přiměly automobilku VL Automotive k navržení a představení konceptu Destino Red na severoamerickém mezinárodním autosalonu. Dvoudveřový sportovní kabriolet se skládací pevnou střechou si vypůjčil základ z nás již zmíněného Fiskeru Karma. V podobném duchu jsou navrženy jeho zaoblené linky karoserie a luxusně pojatý interiér plný kvalitních materiálů, nevyjímaje kůži od společnosti Katzkin s červeným prošíváním.  

Mohlo by vás zajímat:  Černý bizon Infiniti G37 od Wald International

Jak se dá u konceptu čekat, automobilka nechce prozradit mnoho informací. Vzhledem k tomu, že sedan Destino Red je nabízen ve dvou motorizacích od General Motors a to 6,2 litrovým V8 LT1 s výkonem 540 koní a silnějším přeplňovaným LS9 se shodným objemem a výkonem 638 koní, dá se předpokládat, co by se pod kapotou kabrioletu objevilo.

Stejně tak se můžeme jen dohadovat o uvedení do sériové výroby. Spoluzakladatel Gilbert Villarreal prozradil, že v maloobchodní výrobu doufá, ale nyní má projekt pětiměsíční zpoždění. Důvodem je reorganizace a personální změny uvnitř společnosti Fisker Automotive, která je většinovým dodavatelem mechanických součástek a části karoserie.  Nezbývá tak nic jiného, než čekat na její konečné vyjádření ohledně dalšího vývoje partnerství.

Mohlo by vás zajímat:  Smart ForTwo Brabus k oslavě 10. výročí spolupráce!

VL Automotive bude usilovat o upevnění vztahu v rámci dodávky veškerých součástek, aby mohl projekt pokračovat. Zároveň pracují i na vývoji vlastních dílů, především pro přední a zadní partie vozu, víko kufru a kapotu. Doufejme jen, že se vše podaří, byla by škoda přijít o tak krásný projekt.

Zdroj: motorauthority.com