TEST Peugeot 308 GT

TEST Peugeot 308 GT

Opět máme v testu Peugeot 308 GT, tentokrát však verzi kombi vyměníme za klasický hatchback a podíváme se na to, jestli se tyhle civilnější předstupně Hot-hatchů vyplatí brát na zřetel, když vybíráte zábavné auto. Vzhled Na první pohled musím pochválit barvu. Po šedavé popelce, jakou kombíková verze byla, vypadá bílý hatch dost …

Číst více

Peugeot ukázal závodní 308 GTi

Peugeotu 308 se daří, což mimo jiné podtrhují sportovní verze GT a GTi. A právě ze druhého jmenovaného odvodili inženýři týmu Peugeot Sport závodní speciál 308 Racing Cup. Jeho 4288 mm dlouhá karosérie dává, prostřednictvím nižší stavby, nového předního nárazníku, zadního difuzoru a konec konců i mohutného spoileru podle pravidel WTCC, tušit, že hlavní …

Číst více
TEST Peugeot 405

TEST Peugeot 405

Peugeot 405 GLD je dalším vozem, na který mám mnoho vzpomínek z dětství. Takže je potřeba vyzkoušet, zda si jej příliš neidealizuji. Francouzský sedan se vyráběl celých deset let, od roku 1987 do roku 1997, i když v Iránu běží jeho výroba dodnes. Částečně nahradil k nám nedovážený sedan 505, vystřídán byl pak populárním …

Číst více

Peugeot odhalí ve Frankfurtu koncept Fractal

Dnes již notoricky známý i-Cockpit francouzského Peugeotu se poprvé objevil v roce 2010 v útrobách konceptu SR1. Do sériové 208 si našel cestu o dva roky později, přičemž do dnešních dnů se dostal k více než 1,8 milionu zákazníků. Jeho poslední evoluci předvede v hesenské metropoli koncept Fractal, zajímavý především karosérií typu kupé-kabriolet. Pouze 3,81 metru dlouhý a 1,77 metru vysoký koncept s extrémně …

Číst více

Peugeot přichází s ostrou 308 GTi

O tradici sportovních modelů s lvíčkem ve znaku asi netřeba dlouho hovořit. Ona totiž tři písmenka GTi spojená nejen s malou 205, ale i větším sourozencem 309 řeknou víc než tisíc slov. Po řidičsky možná nejatraktivnějších modelech Peugeotu však přišla dlouho trvající „doba temna“ reprezentovaná 207 GTi a jakousi podivnou parodií s označením 308 GTi. …

Číst více

Peugeot uvádí na trh zmodernizovaný Partner

Sesterský Citroën Berlingo v užitkovém i osobním provedení koupíte v českých showroomech už nějaký ten pátek. Omlazený Peugeot Partner však přichází až teď a podobně jako dvojitý šíp sází na pracovní a osobní verzi. Užitkový Partner je k dispozici nejen jako Furgon, ale i multifunkčnější Polocombi. Prvního jmenovaného nabízí Peugeot s délkou 4384 mm (L1), respektive 4632 mm (L2), v obou …

Číst více

Peugeot uvádí na trh upravenou 208

Omlazené provedení Peugeotu 208 bezpečně poznáte podle nové masky chladiče, širší nabídky barev karosérie nebo několika individualizačních balíčků. Hlavní změny se však udály pod povrchem, kam zamířila paleta jednotek, vyhovující náročným emisním limitům. Z nich mohou vybírat už i čeští zákazníci, kteří za základní provedení konkurenta Fabie dají nejméně 245 tisíc. Zmíněná …

Číst více
TEST Peugeot 508

TEST Peugeot 508

Máme tu opět Peugeot 508, ale tentokrát jsme sáhli po benzínové šestnáctistovce a karosářské verzi sedan. Mám klasické sedany většinou raději než kombíky, ale bude totéž platít i u tohoto Francouze? Vzhled Peugeotů 508 jezdí tak málo, že jsem si musel vygooglit obrázek, jak vlastně před faceliftem vůz vypadal. No řeknu vám, žádná …

Číst více

Peugeot Vision Gran Turismo Concept – Další auto z jedniček a nul

Také francouzský Peugeot vstupuje do klubu automobilek, které stvořili vůz pro hru Gran Turismo k jejímu patnáctiletému výročí. Pod eketní ostře řezanou karoserií se nachází vidlicový šestiválec o objemu 3,2 litru, který dosahuje výkonu 875 koní. Ten pohání všechna čtyři kola a ve voze je šestistupňová manuální převodovka. Celek by měl vážit jen …

Číst více