Renault představuje novou limuzínu Talisman

Střední třídu dlouhodobě ovládají německé značky v čele s Volkswagenem, Audi, BMW nebo Mercedesem. Život se jim tu a tam snaží znepříjemnit konkurence z Japonska, Koreje nebo Francie, velké úspěchy nicméně neslaví. Proto jsme v poslední době svědky postupného „vymírání“ dříve klasických sedanů jako Nissan Primera, Honda Accord nebo Toyota Avensis. Jedním z končících modelů se měl stát také Renault Laguna, jehož třetí generace na trhu přesluhuje už několik let.

Číst více

Renault představuje první mimoevropský model se znáčky RS

Současné Clio RS vyměnilo atmosférický motor za přeplňovaný a výborně poskládaný manuál za poněkud chaotickou dvouspojku EDC. Není se tedy co divit, že skalní příznivci divize z Dieppe moc nadšení nebyli a nejsou. O to zajímavěji působí v Argentině představné Sandero RS a atmosférickým dvoulitrem pod kapotou. Je sice pravdou, že pohonná jednotka má „pouze“ 152 …

Číst více

Renault představuje Duster v provedení pickup

Loni koncem října způsobil Renault představením konceptu Duster Oroch pořádný rozruch. A protože reakce na auto byly vesměs pozitivní, rozhodl se francouzský výrobce pustit praktický model s dvojkabinou do sériové výroby. Evropa na něj bohužel může zapomenout. V porovnání s konceptem se Renault zbavil všech futurističtějších prvků, základ s pětimístnou dvojitou kabinou a relativně dlouhou …

Číst více

Renault Kadjar na českém trhu

S Capturem se Renault trefil do černého nejen v domovské Francii, ale také u nás. Není se proto co divit, že podobné naděje vkládají čeští zástupci značky také do 4,45 metru dlouhého crossoveru Kadjar. Motorová paleta nástupce Koleosu obsahuje pouze tři jednotky – benzínovou dvanáctistovku TCe o výkonu 130 koní, naftovou patnáctistovku dCi …

Číst více

Renault odhalil nový model Kwid

Segment malých crossoverů je momentálně na mohutném vzestupu a to nejen v Evropě, ale také na trzích zemí třetího světa. Dobře to ví francouzský Renault, proto včera v Indii ukázal (doslova) kapesní model Kwid. Ten sice názvem odkazuje na rok starý, a nutno podotknout, že velmi odvážný, koncept, nicméně s ním nesdílí ani jediný panel …

Číst více

Historie Renault R10

Renault R10 (spíše známý pod názevm Renault 10) vznikl pouhým zvětšením přední a zadní části populární osmičky. Rozvor 2270 milimetrů zůstal zachován, délka narostla na 4197 milimetrů. Díky upravám přídě se zvětšil objem zavazadlového prostoru. Nejen vnitřní rozměry však byly jiné, než u osmičky. Měnil se totiž i vzhled – zalomené nárazníky neměly …

Číst více