Subaru představil novou generaci modelu Legacy

Když v listopadu loňského roku představilo Subaru koncept předznamenávající novou generaci modelu Legacy, nešlo si nevšimnout změny stylu, kterou Subaru předvedlo. Při přechodu od konceptu k sériové podobě se však odvážnost konceptu jaksi vytratila.

Z čtyřdveřového kupé se stal klasický sedan a zachována zůstala snad jen stříbrná barva karosérie a šestiúhelníková maska chladiče. Přední, stejně jako i zadní světla jsou usedlejší (ta zadní jsou tvořená LED diodami), verze s 2.5litrovým motorem je navíc vybavena aktivní kapotou. Základní verze postrádají boční blinkry integrované do blikačů. Kola mají rozměr sedmnáct nebo osmnáct palců.

Mohlo by vás zajímat:  Kia e-Soul a Telluride vítězí v soutěži Světové auto roku 2020

V interiéru slibuje Subaru vyšší kvalitu zpracování i lepší materiály. Ve výbavě se nově objevuje 6,2palcový nebo dokonce 7palcový dotykový displej multimediálního systému, který disponuje možností spárování s chytrým telefonem, rádiem Harman/Kardon s až dvanácti reproduktory (ve vyšší verzi je k dispozici satelitní rádio) nebo zadní parkovací kamerou. 

Přestože do délky sedan povyrostl o 41 mm (celkově 4795 mm), rozvor náprav zůstal na hodnotě 2751 mm, což odpovídá předchůdci. Subaru slibuje, že se zvětšil prostor pro ramena, kolena i hlavy cestujících. Větší je také zavazadlový prostor, který má nově 425 litrů.

Mohlo by vás zajímat:  Chystá se nástupce Hondy S2000

Pod kapotou americké specifikace najdeme 2.5litrový čtyřválec o výkonu 177 koní s točivým momentem 235 Nm nebo 3.6litrový šestiválec o výkonu 260 koní s maximálním točivým momentem 334 Nm. Oba modely mají standardně dodávaný pohon všech kol Symmetrical All Wheel Drive a automat Lineartronic, s nimiž čtyřválec spotřebuje 7,8 l/100 km, šestiválec si řekne o 10,2 l/100 km.

Z technických fines nabízí Legacy například systém Active Torque Vectoring, který může přesunout brzdící tlak na vnitřní přední kolo a tím zajistit více neutrality v zatáčkách, upravený systém EyeSight, jež pomocí kamer monitoruje okolí vozu, sledování mrtvého úhlu nebo varování při vyjetí z jízdního pruhu. Do prodeje se nová generace dostane již v létě tohoto roku, zatím však pouze v USA.

Mohlo by vás zajímat:  Chevrolet představil novou generaci modelu Cruze

##subaru_legacy##

##subaru_legacy2##

Zdroj: Subaru