Když si zadáte spojení „Subaru XV“ do Googlu či vyhledávače některého z významných motoristických portálů mimo Česko, nejspíše se dozvíte cosi o hybridním provedení, navíc podpořené fotkou ve stylové zelené barvě. To je však vyhrazeno pouze zámoří a i když se japonský výrobce rozpomenul, že svůj crossover prodává také v Evropě, spalovací motor v kombinaci s elektromotorem nečekejte.
Místo něj dostane evropské XV kvalitnější interiér s přepracovaným přístrojovým panelem, včetně LCD displeje palubního počítače, a metalické nebo černé pianové dekory. Modely vybavené automatickou převodovkou budou mít novou hlavici řadící páky, na všechny verze pak čeká vylepšený infotainment se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, hlasovým ovládáním a možností zrcadlení chytrého telefonu. Subaru rovněž slibuje extra USB port.
Pod kabátkem se zapracovalo na nastavení tlumičů i zadních pružin, čímž stoupl komfort nejen jízdní, ale i akustický. Řízení je v porovnání s předchůdcem o asi deset procent rychlejší a mezi krajními polohami je nyní jen 2,8 otáčky volantu. O větším akustickém komfortu od podvozku již byla řeč, japonská automobilka však nainstalovala více tlumících materiálů rovněž pod kapotu, do podlahy a zadní části auta.
Zdroj: Subaru