Porsche už dávno nejsou jen sporťáky. Kritikům SUV vadí, zákazníci je milují

Dlouhá desetiletí byla značka Porsche synonymem pro rychlá sportovní auta pro bohaté Evropany. Dnes ji živí především SUV a asijský trh, kde její prodej rekordně roste už několik let po sobě. Oblíbenost SUV roste Celkově se automobilce v loňském roce podařilo prodat 256 255 vozů a celosvětový prodej Porsche za rok 2018 tak vzrostl …

Číst více

Aston Martin se vrátí ke dvěma legendárním označením

Automobilka Aston Martin rozhodně nepatří k ničemu obyčejnému. Právě naopak. Na trhu má pověst automobilky pro náročné, která splní požadavky na design, výkon, luxus, ale i pohodlí. Její portfolio je spojeno s několika ikonickými vozy. A podle prvotních informací má pokračovat směr spojený s jedinečností. A tu má vozům dodat hned dvojice dnes celkem legendárních označení. …

Číst více

Historie Ferrari America

Jméno America dostaly u Ferrari sportovní kupé určené pro americký trh. Prvním takovým byl typ 340 America, který se ovšem představil poprvé na pařížském autosalonu v roce 1950. Pod kapotou mu tepal vidlicový dvanáctiválec o výkonu 220 koní.  Karoserie se vyráběly kusově na zakázku u studií Ghia, Vignale a Carrozzeria Touring. Celkem vzniklo údajně pouze …

Číst více

Porsche ukazuje své tajné prototypy

Od 17. září do 11. ledna proběhne v muzeu Stuttgartské automobilky Porsche výstava Project: Secret. V jejím rámci se veřejnosti představí méně známé prototypy této značky. A na co se můžete těšit, pokud si uděláte výlet? Například na typ 984, malý sporotvní vůz, jehož cílovou skupinou měli být mladší zákazníci. Vůz byl vyvinut v roce 1984 …

Číst více