Toyota nám naservírovala další informace o kombi verzi modelu Auris

Když se v Paříži předvedla za ohrádkou vystavená Toyota Auris Touring Sports se zatmavenými skly, málo kdo věřil, že jde o sérový model. Až téměř čtvrt roku po premiéře Toyota představil kombi malinko detailněji.

První Auris s karosérií kombi se chlubí stejným základem jako výchozí hatchback, s nímž sdílí také rozvor náprav o hodnotě 2600 mm. Na délku však, díky zadnímu převisu, hatchback překoná o 285 mm, což se projevilo hlavně v zavazadlovém prostoru, který nabídne základních 530 litrů a po sklopení zadních sedadel dokonce 1658 litrů.

Mohlo by vás zajímat:  Mazda2 - Únik první fotky?

Délka ložné plochy je rovných 1115 mm, přičemž po sklopení sedadel tato hodnota naroste na 2047 mm. Oproti hatchbacku se bude do kombíku také lépe nakládat, jelikož spodní hrana kufru je o 100 mm blíže k vozovce. Systém nazvaný Easy-Flat usnadní následné sklápění zadních sedadel, na které bude stačit pouze jeden dotek. 

Pod kapotou se objeví stejné motory jako u hatchbacku – 1.33 Dual VVT-i (99 k), 1.6 Valvematic (132 k), 1.4 D-4D (89 k) a samozřejmě nebude chybět ani hybridní verze HSD, která kombinuje zážehový agregát 1.8 VVT-i s elektromotorem. Celkový výkon soustavy je 136 koní, na 100 km/h se ocitne za 10,9 sekundy a rozjede se až na 180 km/h.

Mohlo by vás zajímat:  Ostřejší Octavia RS poprvé přistižena