Toyota uvádí na trh nový Auris

Toyota Auris prošla začátkem března poměrně výraznou modernizací, která se podepsala na vzhledu karosérie i interiéru. Především však přišla řada na moderní downsizing, jenž v hatchbacku nebo kombi nižší střední třídy zastupuje zážehová dvanáctistovka s turbodmychadlem. 

Čtyřválec o výkonu 116 koní v kombinaci se šestistupňovou manuální nebo bezestupňovou automatickou převodovkou však přirozeně není jedinou možnou volbou v nabídce českého importéra. Z benzínových jednotek je dostupný ještě čtyřválec 1.33 Dual VVT-i o výkonu 99 koní s manuálním šestikvaltem a šestnáctistovka Valvematic o výkonu 132 koní s manuálním šestikvaltem nebo bezestupňovým automatem CVT. Naftovou linii zastupuje čtrnáctistovka D-4D o výkonu 90 koní a šestnáctistovka D-4D o výkonu 112 koní, obě s manuální šestistupňovou převodovkou. Specialitou Toyoty je hybridní provedení se zážehovou osmnáctistovkou a celkovým výkonem 136 koní. Přední kola přitom pohání automat e-CVT.

Základní výbavová linie Live obsahuje sedm airbagů, Isofix pro zadní krajní sedadla, asistent rozjezdu do kopce, dálkově ovládané centrální zamykání, automatickou klimatizaci, rádio s CD a MP3, čtyřmi reproduktory a Aux-IN/USB rozhraním, elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výškově a podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, LED diody denního svícení a 15palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Prostřední stupeň Active má navíc multimediální systém Toyota Touch 2 se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, rádiem a parkovací kamerou, 2 reproduktory vzadu, 4,2palcový TFT displej palubního počítače, elektrické stahování zadních oken, kožený volant a hlavici řadící páky, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Vrcholné provedení Executive přidává tempomat s omezovačem rychlosti, parkovací senzory vpředu i vzadu, parkovací asistent, dešťový a světelný senzor, elektricky sklopná zrcátka, automatickou dvouzónovou klimatizaci, sportovní přední sedadla s vyhříváním a čalouněním v kombinaci kůže, koženky a látky, dvojité dno zavazadlového prostoru, bi-LED přední světla a 17palcová litá kola. Záruka má standardní trvání tři let nebo 100 000 ujetých kilometrů.

Mohlo by vás zajímat:  Gazoo Racing upravuje Toyotu GT86

Ceník – Toyota Auris 2015

Motorizace Live Active Executive
1.2 Turbo (116 k)  ————— 415 900 Kč 474 900 Kč
1.2 Turbo MDS (116 k)  ————— 455 900 Kč 514 900 Kč
1.33 Dual VVT-i (99 k) 365 900 Kč 386 900 Kč  —————
1.6 Valvematic (132 k) 384 900 Kč 405 900 Kč 464 900 Kč
1.6 Valvematic MDS (132 k)  ————— 440 900 Kč 499 900 Kč
1.4 D-4D (90 k) 424 900 Kč 444 900 Kč  —————
1.6 D-4D (112 k)  ————— 479 900 Kč 564 900 Kč
1.8 Hybrid (136 k) 499 900 Kč 519 900 Kč 574 900 Kč


Ceník – Toyota Auris Touring Sports 2015

Motorizace Live Active Executive
1.2 Turbo (116 k)  ————— 440 900 Kč 499 900 Kč
1.2 Turbo MDS (116 k)  ————— 480 900 Kč 539 900 Kč
1.33 Dual VVT-i (99 k) 390 900 Kč 411 900 Kč  —————
1.6 Valvematic (132 k) 409 900 Kč 430 900 Kč 489 900 Kč
1.6 Valvematic MDS (132 k)  ————— 465 900 Kč 524 900 Kč
1.4 D-4D (90 k) 449 900 Kč 469 900 Kč  —————
1.6 D-4D (112 k)  ————— 504 900 Kč 589 900 Kč
1.8 Hybrid (136 k) 524 900 Kč 544 900 Kč 599 900 Kč

Zdroj: Toyota