Toyota Auris prošla začátkem března poměrně výraznou modernizací, která se podepsala na vzhledu karosérie i interiéru. Především však přišla řada na moderní downsizing, jenž v hatchbacku nebo kombi nižší střední třídy zastupuje zážehová dvanáctistovka s turbodmychadlem.
Čtyřválec o výkonu 116 koní v kombinaci se šestistupňovou manuální nebo bezestupňovou automatickou převodovkou však přirozeně není jedinou možnou volbou v nabídce českého importéra. Z benzínových jednotek je dostupný ještě čtyřválec 1.33 Dual VVT-i o výkonu 99 koní s manuálním šestikvaltem a šestnáctistovka Valvematic o výkonu 132 koní s manuálním šestikvaltem nebo bezestupňovým automatem CVT. Naftovou linii zastupuje čtrnáctistovka D-4D o výkonu 90 koní a šestnáctistovka D-4D o výkonu 112 koní, obě s manuální šestistupňovou převodovkou. Specialitou Toyoty je hybridní provedení se zážehovou osmnáctistovkou a celkovým výkonem 136 koní. Přední kola přitom pohání automat e-CVT.
Základní výbavová linie Live obsahuje sedm airbagů, Isofix pro zadní krajní sedadla, asistent rozjezdu do kopce, dálkově ovládané centrální zamykání, automatickou klimatizaci, rádio s CD a MP3, čtyřmi reproduktory a Aux-IN/USB rozhraním, elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výškově a podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, LED diody denního svícení a 15palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Prostřední stupeň Active má navíc multimediální systém Toyota Touch 2 se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, rádiem a parkovací kamerou, 2 reproduktory vzadu, 4,2palcový TFT displej palubního počítače, elektrické stahování zadních oken, kožený volant a hlavici řadící páky, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Vrcholné provedení Executive přidává tempomat s omezovačem rychlosti, parkovací senzory vpředu i vzadu, parkovací asistent, dešťový a světelný senzor, elektricky sklopná zrcátka, automatickou dvouzónovou klimatizaci, sportovní přední sedadla s vyhříváním a čalouněním v kombinaci kůže, koženky a látky, dvojité dno zavazadlového prostoru, bi-LED přední světla a 17palcová litá kola. Záruka má standardní trvání tři let nebo 100 000 ujetých kilometrů.
Motorizace | Live | Active | Executive |
1.2 Turbo (116 k) | ————— | 415 900 Kč | 474 900 Kč |
1.2 Turbo MDS (116 k) | ————— | 455 900 Kč | 514 900 Kč |
1.33 Dual VVT-i (99 k) | 365 900 Kč | 386 900 Kč | ————— |
1.6 Valvematic (132 k) | 384 900 Kč | 405 900 Kč | 464 900 Kč |
1.6 Valvematic MDS (132 k) | ————— | 440 900 Kč | 499 900 Kč |
1.4 D-4D (90 k) | 424 900 Kč | 444 900 Kč | ————— |
1.6 D-4D (112 k) | ————— | 479 900 Kč | 564 900 Kč |
1.8 Hybrid (136 k) | 499 900 Kč | 519 900 Kč | 574 900 Kč |
Ceník – Toyota Auris Touring Sports 2015
Motorizace | Live | Active | Executive |
1.2 Turbo (116 k) | ————— | 440 900 Kč | 499 900 Kč |
1.2 Turbo MDS (116 k) | ————— | 480 900 Kč | 539 900 Kč |
1.33 Dual VVT-i (99 k) | 390 900 Kč | 411 900 Kč | ————— |
1.6 Valvematic (132 k) | 409 900 Kč | 430 900 Kč | 489 900 Kč |
1.6 Valvematic MDS (132 k) | ————— | 465 900 Kč | 524 900 Kč |
1.4 D-4D (90 k) | 449 900 Kč | 469 900 Kč | ————— |
1.6 D-4D (112 k) | ————— | 504 900 Kč | 589 900 Kč |
1.8 Hybrid (136 k) | 524 900 Kč | 544 900 Kč | 599 900 Kč |
Zdroj: Toyota