Úpravce Mädchen & Motoren si připravil vskutku brutální Opel GT

Opel GT nebyl v době svého prodeje nikterak populárním autem a my můžeme vlastně jenom hádat jestli to bylo nedostatečnou image Opelu, slabou kvalitou či tím, že Opel pouze překarosoval americký Pontiac. Dá se však říct, že toto vymazlené GTčko na okruhy si zamiluje každý.

Za celým dílem stojí německý specialista Mädchen & Motore, který na úpravu Opelu GT použil vlastně klasickou metodu. Odstranit vše co není potřeba a přidat do toho obří motor. Roadster tak přišel o 175 kg, když nyní váží jen 1150 kg. A pod kapotou? Tam hledejte osmiválec 6.2 řady LS3 o výkonu 530 koní, který je původem z Corvette. Šestistupňová manuální převodovka Tremec TR 6060, posílající výkon na zadní nápravu, pak rovněž pochází z Corvette a to rovnou vrcholného modelu ZR1.

Mohlo by vás zajímat:  Lacko vítězí na legendárním Nürburgringu, Vršecký ze třetího místa penalizován

Karosérie Opelu byla po obou stranách rozšířena o 80 mm a dostala například nový přední nárazník či laminátovou střechu, jež nahrazuje klasickou plátěnou. Osmnáctipalcová kola se zlatým lakem a pneumatikami o rozměru 295/30 dodala firma ATS, za nimi se skrývají šestipístkové brzdy vpředu a čtyřpístkové brzdy vzadu. Oboje původem z Porsche 911 GT3 RS. Další úpravy techniky zahrnují nový výfukový systém a kontrolu trakce od Racelogicu.

Poslední zastávka vede do interiéru, který dokonává přerod klasického Opelu v nefalšovaný závodní stroj. Najdeme zde totiž bezpečnostní rám podle regulí FIA, závodní sedadla Recaro Pro Racer nebo závodní volant s digitálními budíky. Naopak kvůli hmotnosti zmizelo rádio či klimatizace.

Mohlo by vás zajímat:  Škoda slaví historické prvenství na Rally Monte Carlo

Zdroj: Mädchen & Motore