Volkswagen míří do populárního segmentu terénních kombíků

První byla Octavia Scout, pak se ukázal Leon X-Perience a jako třetí do party přichází Golf Alltrack. Co mají společné? Zvýšenou karosérii, pohon všech kol a plastové ochranné doplňky, vše pro jízdu v lehčím terénu.

V případě Golfu Alltrack šla světlá výška o 20 mm nahoru. Plasty v obou náraznících i na bočních prazích jsou navíc lakovány stříbrně, na první pohled si tak Golf můžete splést s Passatem Alltrack. Stříbrnou barvu dostaly také kryty zpětných zrcátek, standardně dodávané střešní ližiny a nová „příčka“ v předním nasávacím otvoru. Kola mají rozměr 17 palců a takřka perfektně sednou do nově tvarovaných podběhů. 

Jedinou benzínovou jednotkou pod kapotou bude osmnáctistovka TSI o výkonu 180 koní s točivým momentem 280 Nm a šestistupňovým dvouspojkovým automatem DSG. Ta bude doplněna hned trojicí naftových motorů TDI s šestistupňovým manuálem, respektive dvouspojkovým automatem v případě nejsilnější verze – slabší šestnáctistovka má 110 koní a 250 Nm, silnější dvoulitr disponuje 150 nebo 184 koňmi, respektive 342 nebo 381 Nm. Standardem všech verzí je pohon všech kol 4Motion s elektronickou uzávěrkou předního diferenciálu. 

Mohlo by vás zajímat:  Všechny verze Astry dostanou novou pohonnou jednotku

Jisté terénní ambice naznačuje speciální jízdní režim Offroad, který upraví systém ABS pro jízdu v terénu, změní charakteristiku plynového pedálu a aktivuje systém pro sjíždění kopce. Volkswagen se rovněž chlubí tažnou kapacitou až 2 tuny.

Zdroj: Volkswagen