Volkswagen osvěžil Golf Cabriolet

Přibližně v polovině roku se pod kapotu otevřeného Volkswagenu Golf, vycházejícího ze šesté generace německého bestselleru, dostaly pohonné jednotky, plnící emisní normu Euro 6. Nyní se k nim přidávají i drobné vzhledové, respektive interiérové změny.

Přepracované nárazníky vpředu i vzadu, respektive nové nástavce prahů, přibližují i design méně výkonných variant sportovnímu GTI. Jestli je to dobrá volba asi rozhodnou až zákazníci. Mnohem zajímavější je však výrazné rozšíření individualizace – paletu laků doplnilo šest odstínů (celkově jich VW nabídne 13), plátěná střecha může být černá, tmavě modrá nebo červená a litá kola s rozměrem 16-18 palců (GTI má palců devatenáct) budou dostupná v šesti nových designech.

Kabina díky poslední generaci volantů a multimediálních systémů německého výrobce pořádně prokoukla a daleko lépe ladí s ostatními „lidovými vozy“. V duchu karosérie se látkovému či koženému čalounění sedadel dostalo nových barev a vzorů. Pod kapotou se díky přechodu na emisní normu Euro 6 objevují už pouze jednotky TSI a TDI. Benzín spaluje dvanáctistovka o výkonu 105 koní s točivým momentem 175 Nm, čtrnáctistovka o výkonu 125 koní s točivým momentem 200 Nm, respektive o výkonu 150 koní, nebo dvoulitr v provedení GTI o výkonu 220 koní s točivým momentem 340 Nm. Naftové motory zastupuje výhradně dvoulitr TDI o výkonu 110 nebo 150 koní s točivým momentem 250 nebo 340 Nm. 

Mohlo by vás zajímat:  Nový Golf 7. generace: Klasika a inovace

Zdroj: Volkswagen