Volkswagen používá nové motory Euro 6 pro Golf Cabriolet

Silnice již delší dobu brázdí sedmá generace Volkswagenu Golf a to jako hatchback, kombi nebo praktické MPV. Jedna karosářská varianta však stále spadá pod Golf s pořadovým číslem šest. Kabriolet s plátěnou střechou se ani letos do důchodu nechystá, ba právě naopak se dočkal moderních pohonných jednotek.

Ty samozřejmě vyhovují emisní normě Euro 6, není se tak co divit, že se nabídka „omezila“ jen na přeplňované motory TSI a TDI. Benzín spaluje dvanáctistovka o výkonu 105 koní s točivým momentem 175 Nm, čtrnáctistovka o výkonu 125 koní s točivým momentem 200 Nm, respektive o výkonu 150 koní, nebo dvoulitr v provedení GTI o výkonu 220 koní. Nejvýkonnější model zrychluje na 100 km/h za 6,9 sekundy a spotřebuje 6,5 l/100 km, žíznivost ostatních benzínových jednotek se pohybuje mezi 5,1 – 5,5 l/100 km.

Mohlo by vás zajímat:  Motor bez vačkových hřídelů může být realitou. Klasické rozvody mají být nahrazeny elektromotory

Naftové motory zastupuje výhradně dvoulitr TDI o výkonu 110 nebo 150 koní s točivým momentem 250 nebo 340 Nm. V případě silnějšího provedení znamenají výkonové hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,2 sekundy a spotřebu 4,6 l/100 km, slabší dvoulitr je ještě o 0,4 l/100 km úspornější. 

Vedle motorů dostal Golf Cabriolet pro nový modelový rok také nejnovější generaci rádií Composition Colour a Composition Media či navigaci Discover Media s tříletou bezplatnou aktualizací map.

Zdroj: Volkswagen