Znáte vozy s drahou opravou? Podívejte se na přehled 20 z nich – 1. část

Když si pořídíte nové auto, máte ho minimálně 2 roky v záruce, což znamená, že není nutné kromě servisních prohlídek řešit opravy poškozených dílů, jelikož na ty se vztahuje záruka. Ne každý ale po skončení záruky auto prodá. A ne každý si také kupuje vůz nový. Výsledkem toho je, že lidé zcela pochopitelně začínají jezdit s vozem, který lze zařadit do kategorie ojetých. A vlivem používání a času dojde k tomu, že se čas od času může nějaká část auta poškodit. Potom je nutné navštívit servis a nechat si daný díl vyměnit, nebo opravit. A jak drahé to bude? Když máte některý vůz z našeho žebříčku, tak celkem dost.

Britská pojišťovna Warranty Direct totiž přinesla zajímavou statistiku, která se týká průměrné ceny opravy u konkrétních vozů. Pokud se podíváme na výsledky, některé vás skutečně překvapí. A rozhodně ne moc pozitivně. Jdeme na ně.

Nissan GT-R

Unikátní auto, které nejenom skvěle vypadá, ale také velmi dobře jezdí. Pokud jste milovníky rychlosti a výkonu, určitě vás nezklame. Co však může být u modelu, který se začal vyrábět v roce 2007 hlavní problém, to jsou náklady na jeho opravu. V průměru zde mluvíme o částce, která je 103 000 Kč. Vůz tedy bude drahý jak s ohledem na provoz, tak s ohledem na komplikace. V našem žebříčku je to jasný rekordman.

Aston Martin DB9

Jedinečný vůz nejenom na pohled, ale i s ohledem na zpracování, pohodlí a samozřejmě i výkon. Kdo hledá něco unikátního, toho daná britská automobilka s puncem jedinečnosti zaručeně nezklame. Model Aston Martin DB9 se začal vyrábět již v roce 2004 a ukončení jeho výroby přišlo za poměrně dlouhou dobu. Až v roce 2016. Pokud ho máte, nebo ho plánujete pořídit, dejte si pozor na průměrnou cenu opravy. Vyjde totiž na částku 46 000 korun českých.

Mohlo by vás zajímat:  Ministerstvo dopravy chystá novinky

Maserati GranTurismo

Úchvatné. Tak by se dal shrnout tento model, který kromě klasických unikátů spojených s touto automobilkou nabídne i výjimečný výkon. Maserati GranTurismo se dalo poprvé koupit už v roce 2007 a vzhledem k jeho oblibě dochází k tomu, že se i nadále vyrábí. Nutno říci, že kdo si ho koupí, může být spokojený. Tedy alespoň do doby, než s ním bude nutno navštívit servis. To je nutné  připravit si sumu okolo 27 000 Kč, jelikož přesně tolik činí průměrná cena opravy.

BMW M5 (E60)

Nejenom u nás, ale v řadě evropských zemí velmi populární model. Seženete ho jenom ojetý, jelikož jeho produkce začala v roce 2005 a skončila o pět let později, tedy v roce 2010. Pro ty, kteří nemají na nové nástupce, berou auto jako skvělou koupi. Už si ale příliš nepochvalují návštěvu servisu, pokud je nezbytná. Je poměrně vysoká, jelikož činí v přepočtu 24 000 Kč. Zajímavé je zde porovnání s výše uvedeným Maserati, které je přece jenom trochu jiné, ale náklady na servis jsou velmi podobné.

První část našeho přehledu je za námi. Výše uvedený výčet ukazuje, kde je nutné vzít si více, než je 20 000 Kč. V druhé části našeho článku se podíváme na vozy, které v servisních nákladech stojí také dost, ale jsou už pod touto hranicí.

Komentáře