DS Automobiles ve světě módy představí práci nových designérů

Visuel 883x733

Pařížský týden módy se při své letošní letní sezóně otevře širšímu publiku než obvykle, protože přehlídky budou vysílány online. Partnerem akce je společnost DS Automobiles, která se naplno zapojí a představí práci nových designérů.

Společnost DS Automobiles se od svého vzniku při vytváření vizuální identity svých vozů inspirovala módou a kinematografií. Auto mění svůj charakter v závislosti na projektu, někdy je z něj hlavní postava, jindy doplněk. Projekt „Un Autre Regard“ otevírá nové možnosti ve světě fotografického umění.

Módní značky Blue Marble, Boramy Viguier, EGONlab, Germanier a Mansour Martin, které organizátoři z Fédération de la Haute Couture et de la Mode označili jako nové a objevné, nabídli to nejlepší ze své práce. Fotograf Paul Franco se posunul po Seině směrem od Tokijského paláce. kde tyto talenty obvykle prezentují nové trendy, do zámku Château de Bizy, kde odhalil svou vizi pařížského týdne módy 2020.

Na nádvoří a v zahradách zámku bylo představeno pět fotografií vozů DS 3 Crossback E-Tense, DS 7 Crossback E-Tense 4×4 300 a DS 9 E-Tense.

Paul Franco s nadšením komentoval: „Jsem nadšený z práce Sarah Moon, je to opravdu výjimečná fotografka, inspiroval mě také Steven Klein. Mé fotografie v tomto projektu jsou kombinací těchto dvou odlišných stylů, jedna stránka je poetická, velmi ženská, druhá je v něčem odhodlanější a mužnější, u té jsem používal blesk. Fotografie jsou kombinací obou těchto stránek, stejně jako já. Chtěl jsem vytvořit módní fotografie s automobily a výsledek se mi moc líbí, pomohlo k tomu i zpracování kombinující ostrost a rozostření. Měl jsem volnou ruku a zvolil jsem modelku ležící na kapotě vozu DS 9 v kůži zdobené velkými cvočky z dílny firmy EGONlab. Během focení do toho dala ohromné množství energie. Lesklé cvočky v kontaktu s karoserií vytváří fantastické fotografie. Jsem si vědom toho, že jsme překročili hranice světa automobilů, ale auto tak lépe vynikne!“

Setkání těchto pěti tvůrců a vozů DS Automobiles dalo pod dozorem fotografa jedinečnou dimenzi pojmu „krása“. Primární role oděvu nebo automobilu se stírá a vzniká opojný požitek.

Mohlo by vás zajímat:  Rodinný automobil: Od kombi SEAT 1430 ke zcela novému modelu Leon Sportstourer

Společnost DS Automobiles pravidelně pracuje již od svého založení před pěti lety s největšími módními salony uznávanými pro své know-how. Týmy studia DS Design Studio Paris spolupracovali s těmi nejlepšími řemeslníky, specialisty na výšivky, zavazadla, peří, křišťál nebo slámu při vytváření stále ikoničtějších interiérů vozů. Vzniklá díla se stala zdrojem inspirace pro kokpity vozů DS 3 Crossback , DS 7 Crossback, DS 9 i budoucích modelů značky.

Projekt „Un Autre Regard“ bude k vidění především na účtu @DS_Official Instagram, a to od 9. do 13. července, během pařížského týdne módy. Ve velmi omezeném množství bude k dispozici také tištěná verze.

Autoři

BLUE MARBLE

Blue Marble je francouzská značka pánského oblečení, kterou založil Anthony Alvarez v roce 2017 v Paříži. Jeho talentovaný kreativní tým pracuje na koncepci značky Blue Marble a kolekcí pro jednotlivé sezóny, pro které je výchozím bodem a zdrojem inspirace vždy jedno konkrétní město, zvolené pro bohatost své historie, svou současnou městskou kulturu a multikulturní vlivy z jiných částí světa. Anthony Alvarez si od tohoto města přebírá určité principy krásy, které jsou pro něj důležité. Estetická stránka Blue Marble odpovídá městskému vladaři s vytříbeným vkusem, který rád prosazuje svou vzpurnou povahu a svou touhu zpochybňovat establishment.

Mohlo by vás zajímat:  Zmodernizovaná Honda Odyssey disponuje převratnou novinkou

Boramy Viguier

Pařížský designér Boramy Viguier, který čtyři roky získával zkušenosti od Lucase Ossendrijvera ve firmě Lanvin, představil v roce 2017 vlastní značku, pro jejíž modely je charakteristické důmyslné vrstvení materiálů a výrazné tvary, což mu rychle vyneslo uznání módního odvětví. Klasické pánské oděvy doplňují detaily sportovního oblečení, jako jsou hrubé zipy, elastické zapínání a nadměrné kapuce, které jim dodávají modernější styl, aniž by byla ohrožena jejich funkčnost. Mladý talent se etabloval jako vycházející hvězda módní scény.

EGONlab

EGONlab je mladá francouzská značka, jejíž vizuální identita je hluboce inspirována uměleckými trendy, které výrazně ovlivnily současnou společnost. Každá z jejích kolekcí představuje uměleckou interpretaci těchto uměleckých revolucí a z nich plynoucích efektů „přelévání“. EGONlab, spojující módu, hudbu, pohybový design a umění, je multimediální značka, která je současně hnutím nabízejícím svým zákazníkům zcela pohlcující a jedinečný zážitek.

Mohlo by vás zajímat:  Kia představí v Paříži modernizované Rio

Germanier

V roce 2013 nastoupil Kevin Germanier po dvou letech na vysoké škole umění a designu HEAD v Ženevě na univerzitu Central Saint Martins, oddělení dámských oděvů. Finalista soutěže EcoChic Design Award 2014–15 byl pověřen vytvořením první udržitelné kolekce pro čínskou luxusní značku Shanghai Tang. Po návratu z Hongkongu nastoupil jako stážista do oddělení kožených výrobků ve společnosti  Louis Vuitton, kam se posléze vrátil po ukončení studia na Central Saint Martins. V roce 2018 došlo k založení značky Germanier, která svou první kolekci představila v únoru téhož roku. V roce 2019 jeho etický a současně okouzlující styl módy zaujal porotu ceny LVMH, kde se dostal do semifinále, a byl rovněž finalistou ceny ANDAM.

Mansour Martin

V roce 2019 vytvořili Mansour Badjoko a Martin Liesnard značku Mansour Martin. Zakladatelé, kteří jsou oba původem z Belgie, mají za sebou různé cesty. Mansour Badjoko vystudoval vysokou školu vizuálních umění La Cambre a Francouzský institut módy. Martin Liesnard absolvoval univerzitní studium v Paříži, kde studoval management luxusního zboží, módy a designu. Dnes kombinují své zkušenosti a know-how ve společném tvůrčím duu. Značka Mansour Martin kombinuje popové, městské a kulturní inspirace a vytváří sofistikovaný i fantazijní svět. Značka Mansour Martin navrhuje udržitelnou a ohleduplnou módu, která je určena pro muže a může ji nosit i žena. Modely jsou vyráběny v Evropě a jsou z naprosté většiny šetrné k životnímu prostředí.

Zdroj: TZ DS
Tomáš Dunajčík

O Tomáš Dunajčík

Kontakt na autora: tomas.dunajcik@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora