Honda CR-V 2.0 i-MMD HYBRID CVT 2WD ELEGANCE – hybrid, který se povedl

Novou pátou generace Hondy CR-V zkoušíme v naší redakci již počtvrté. Původně jsme testovali tento vůz s klasickou přeplňovanou benzínovou patnáctistovkou, která se variantně starala o pohon jedné, nebo obou náprav. Následně přišel na trh nový hybrid a ten se nám do rukou dostal nejprve s pohonem všech kol a teď i s pohonem pouze přední nápravy. Honda …

Číst více

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid – 4WD je volbou, která nezklame za žádných okolností. Proč?

Jeden z nejznámějších modelů automobilky Honda, tedy populární CR-V se dočkal další inovace. A to v podobě pokročilé technologie hybridního hnacího ústrojí. Honda CR-V tak využívá technologií inteligentního pohonu s více režimy, což v praxi znamená, že během jízdy využívá kombinaci 2 elektromotorů které jsou napájeny lithium-inontovým akumulátorem a dále zážehového motoru s Atkinsonovým cyklem. Díky převodovce …

Číst více

Vyzkoušeli jsme jako první: Honda HR-V Sport s motorem 1.5 VTEC Turbo. Jaká je?

Sportovní Honda HR-V už je v České republice a my jsme měli nesmírnou radost z toho, mít možnost otestovat ji mezi prvními. Bylo příjemné sedat do vozu, který měl najeto zatím jenom pár desítek kilometrů a mít jistotu, že druhý na našich silnicích s největší pravděpodobností nepotkáte. Jak test dopadl a dokáže Honda HR-V Sport zaujmout? …

Číst více

Honda CR-V 1.5 VTEC TURBO 2WD MT ELEGANCE – i bez dieselové motorizace se stala tato pátá generace dobrou volbou

Honda CR-V, dlouholetá stálice v portfoliu japonské automobilky, se nám v létě minulého roku představila s již pátou generací tohoto úspěšného modelu. Mně se aktuálně do redakčního testu dostal kousek s benzínovou přeplňovanou motorizací, šestistupňovou manuální převodovkou, pohonem předních kol a výbavou Elegance. Pátá generace a její pohonné ústrojí Aktuální pátá generace zanevřela na vznětové agregáty …

Číst více

Honda HR-V 1,5 i-VTEC je dobrý parťák do města, ale i mimo něj. Čím vším umí zaujmout?

Model vozu Honda HR-V má celkem velkou tradici, jelikož úplně první generace spatřila světlo světa již v roce 1998. Po osmi letech přišla automobilka s generací druhou. Právě nyní je na trhu 3. generace tohoto modelu, který jsem měl tu čest otestovat. K dispozici jsem dostal model se zážehovým motorem 1,5 i-VTEC. Nabídka motorizací …

Číst více

Honda Civic 4D 1,6 i-DTEC Elegance MT – úspornost, kultivovanost a dynamický projev, to jsou atributy této naftové motorizace

Honda Civic aktuální desáté generace je vozem, který v naší redakci již dobře známe. Naším testem prošel Civic jak v provedení 4D (sedan) tak i 5D (hatchback), dále také v benzínové litrové nebo jeden a půl litrové motorizaci. Tentokrát tu ale máme novinku, kterou si pro nás japonská automobilka připravila, a to provedení se vznětovým turbem přeplňovaným …

Číst více

Honda Jazz 1.5 i-VTEC DYNAMIC – zase o něco výkonnější a pohlednější

Honda Jazz, to je léty ověřená stálice na trhu s automobily v tzv. „béčkovém“ segmentu, my jsme aktuálně otestovali její modernizovanou třetí generaci, ta navíc přichází s novou pohonnou jednotkou, s atmosférickým čtyřválcem 1.5 i-VTEC. Do příchodu této nové motorizace jste si Hondu Jazz mohli pořídit akorát s benzínovou 1.3 i-VTEC, a to buď v kombinaci s manuální šestistupňovou …

Číst více

Honda Jazz 1,5i-VTEC CVT 2018 – „Vyladěna do jazzu“

Japonská automobilka Honda vypustila další kousek do svého segmentu B. Béčkem označované hatchbacky tak dostaly nového sourozence. Pěkně ostrého a jak se papírově zdá i nadupaného „hot-hatche“. Osobně nejsem vyznavačem asijských automobilek a jejich designérských dílen, ale nový Jazz na první pohled opravdu zaujme. Osobně mě zaujal hned na parkovišti při přejímce. Dnes …

Číst více