NejlevnějšíSUPERsport.cz se mění na DRIVE IT!

Společnost Tomket, největší český prodejce pneumatik a provozovatel internetového obchodu NejlevnějšíPNEU.cz, na začátku letošního rozšířila portfolio poskytovaných služeb i do pro ni dosud neprobádané oblasti – krátkodobých i dlouhodobých pronájmů osobních automobilů. Využít přitom bylo od začátku možné nejen nabídky půjčovny VWRent.cz zabývající se pronájmem dostupnějších vozů, ale i služeb projektu NejlevnějšíSUPERsport.cz, který se orientuje výhradně na sportovní a luxusní modely značek jako BMW, Ferrari nebo PorscheA právě jeho jméno se od 21.listopadu mění.

Nový název zní prostě DRIVE IT! Smyslem této změny je nejen příblížení označení projektu jeho pravé podstatě, ale také zajištění srozumitelnosti jeho jména pro rostoucí počet zahraničních klientů a usnadnění expanze na další trhy.

Mohlo by vás zajímat:  Volkswagen Phaeton - verze Premium s luxusnější výbavou

„V současné době se nám daří nejen získávat stálé klienty z řad českých zákazníků, pro které zajištujeme pronájmy exkluzivních i klasických vozidel, ale zároveň oslovovat zahraniční klientelu. Nový název neomezuje naše pole působnosti, pro zákazníky z jiných zemí bude srozumitelnější. Navíc je více emočně založený, přináší nový pohled na pronájem aut a služby s ním spojené,“ říká ke změně jména Managing Director projektu DRIVE IT!, David Hlaváček.

„V naší první sezoně na trhu úspěch projektu předčil naše očekávání. Klienti velmi rychle poznali naši klíčovou přednost – že je lepší půjčovat si vozy přímo od naší společnosti coby jediného vlastníka, který zná nejen podrobně jejich stav, ale dokáže i stavět ceny na míru potřeb konkrétní zápůjčky. I díky tomu jsme se již po několika měsících na trhu přiblížili lídrům v tomto oboru a věříme, že touto cestou se budeme schopni ubírat i nadále,“ říká dále David Hlaváček a dodává: „Nechceme se ale pochopitelně zastavit pouze u služeb spojených se samotnými pronájmy. Daří se nám spojovat pravé ‚petrolheady‘, které nebaví řídít jen jeden sportovní vůz, jenž mají ve své garáži, ale chtějí zažívat více. Nejen tyto zákazníky chceme dále oslovit mimo jiné prodejem luxusních doplňků pro motoristy, které jim dovolí se alespoň trochu oddat své vášni, i když zrovna neřídí.”

Mohlo by vás zajímat:  Digitální showroom Audi City otevřen v centru Londýna

Zdroj: Drive IT!, Fotografie: GlamourCar.cz