Nissan představil Navaru modelového roku 2015

Na IAA v Hannoveru představil Nissan modernizovaný pickup Navara, který má více bezpečnostních prvků, novou standardní výbavu v celé modelové řadě, kvalitnější interiér s novým čalouněním a nové barvy karosérie.

Všechny modely v řadě Navara mají nyní ve standardní výbavě 17palcová hliníková kola a systém VDC (Vehicle Dynamic Control). Nově byly uvedeny dvě metalické barvy karosérie – bronzová a šedá. Nové čalounění nabízející nejen lepší vzhled, ale také vyšší kvalitu, naleznete ve verzích SE a LE. Ceny zůstaly prakticky nezměněny. Vylepšení, které zákazník dostává, však představuje přínos ve výši až 20 000 Kč.

Mohlo by vás zajímat:  Dva nové pickupy od GM dostanou tuningový balíček

Další významnou novinkou je uvedení modelu SE poháněného 144koňovou verzí dobře známého 2.5litrového vznětového motoru dCi se spotřebou jen 8,2 l/100 km. Výbava verze SE nově obsahuje i řadu vylepšení oproti verzi XE. Mezi hlavní přínosy patří automatická klimatizace a kombinované rádio s CD přehrávačem a možností připojení Bluetooth. Dalšími rozdíly verze SE oproti XE jsou boční airbagy, chromovaná mřížka chladiče, tempomat s omezovačem rychlosti, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dálkové centrální zamykání, přední mlhovky, boční stupátka, hlavové opěrky vzadu a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Mohlo by vás zajímat:  Lexus GX - Nástupce bude crossover

Verze XE, SE a špičková verze LE jsou rovněž dostupné se 190koňovou verzí motoru dCi, přičemž špičkové modely LE této řady, které představují asi 10 procent všech prodejů vozů Navara, jsou dostupné také se silným třílitrovým šestiválcovým vznětovým motorem o výkonu 231 koní, dodávaným v kombinaci s vyspělou sedmistupňovou automatickou převodovkou Nissan.

Verze LE disponuje ve standardní výbavě mnoha prvky, včetně navigace, parkovací kamery, střešních ližin, vyhřívaných sedadel, tempomatu, tónovaných skel, dešťového senzoru a elektricky sklápěných zpětných zrcátek. Speciální verze LE V6 přidává čalounění z kůže nebo Alcantary, 18palcová hliníková kola, chromované detaily a ocelovou tyč vpředu pro zvýšenou ochranu.

Mohlo by vás zajímat:  Kia míří do Ženevy s modernizovaným SUV Sportage

Navara má i nadále podvozek se žebřinovým rámem a nezávislým zavěšením přední nápravy s dvojitými trojúhelníkovými rameny a vinutými pružinami, respektive zadní tuhou nápravu s listovými pružinami v třmenech. Standardem zůstává také vypinatelný pohon všech kol, který za normálních podmínek přenáší sílu na zadní nápravu. Až při zapojení režimu 4WD se aktivuje uzamykatelný zadní diferenciál a točivý moment se rozděluje v poměru 50/50 na obě nápravy.

Zdroj: Nissan