Nový Chevrolet Corvette zatím ještě nebyl oficiálně představen. Už teď se ale ví, že motor bude mít uprostřed a tento motor bude velice silný – slibuje výkon 900 – 1000 koní. Tento výkon ale může podle předběžných zpráv znamenat problém, protože takto silný motor způsobuje ničení samotného auta. A to může znamenat zpoždění uvedení vozu na trh.
Problémy s elektroinstalací
Všechno začalo problémy s elektroinstalací vozu, které byly počátkem všech problémů. Ačkoli spolu jednotlivé problémy nesouvisí, dochází také k dalším problémům:
- ohýbání šasi může způsobit rozlomení skleněné kapoty,
- rozkol mezi designéry a technickými vývojáři (ať už se pod tímto pojmem skrývá cokoli).
Ohýbání šasi
Chevrolet Corvette osmé generace má silný motor ve verzích s turbodmychadly. Ten slibuje výkon 900 až 1000 koní. Představen byl již v maskovací fólii, na jeho skutečné uvedení na trh si ale budeme muset počkat. Prototyp vozu je vybaven osmiválcem s turbodmychadly. Avšak právě to je důvodem kroucení rámu.
Rozkol mezi designéry a technology
Tento rozkol značka blíže nespecifikovala a může tak jít prakticky o cokoliv. Může jít o celkový design vozu, ergonomii nebo i design kabiny.
Stingray
Stingray je jméno základní verze tohoto vozu. Avšak tento vůz nebude vybaven turbodmychadly. Může tak poskytnout výkon pouze 500 koní. Motor bude opět osmiválec LT2 z generace C7 o objemu 6,2 litru.