Chevrolet modernizoval SUV Equinox

Ani za dob největší slávy Chevroletu v Evropě nebylo SUV Equinox příliš známým artiklem, no v USA patří se 17,4procentním podílem ve segmentu kompaktních SUV k nejoblíbenějším. Proto se nelze divit modernizaci, která Equinox vizuálně sjednotila s novějšími modely značky.

Vizuální sjednocení s sebou přináší především dvoudílnou masku chladiče s ostřejšími tvary a ve výbavách LT a LTZ také s typicky americkou porcí chromu. Přepracování se dočkala přední světla s projektorovými čočkami a v již zmíněných dvou vyšších stupních výbavy s LED diodami denního svícení. V zadní části mají všechny výbavové stupně (L, LS, LT a LTZ) nový nárazník, dvoudílné světlomety a přepracované okolí registrační značky. Modely s motorem V6 k tomu přidávají navíc chromovanou koncovku výfuku. Litá kola mají u verze LT 17 palců (za příplatek k linii LS), nejvyšší specifikace nabízí dokonce „osmnáctky“. 

Mohlo by vás zajímat:  Šestice nových konceptů Jeepu

I přes vizuální modernizaci středové konzole si Equinox zachoval prostorný pětimístný interiér. V řeči čísel to znamená základní objem zavazadelníku 889 litrů a po sklopení sedadel dokonce 1803 litrů. Většina změn je však stále soustředěna v dosahu řidiče, který se ani ve dvou nejnižších specifikacích nevyvaruje displeje. Ten má sedm palců a ovládá se přes něj rádio, respektive parkovací kamera. Oba vyšší stupně už mají multimediální systém MyLink s připojením 4G LTE a zabudovaným Wi-Fi hotspotem. Volič automatu má nový chromovaný povrch, zatímco látkové čalounění základních stupňů výbavy působí o něco luxusněji. Skrze originální příslušenství nabízí Chevrolet nové držáky na tablety.

Mohlo by vás zajímat:  Škoda chystá rozšíření modelů v kategorii crossoverů

Pod kapotou je základem čtyřválec 2.4 Ecotec o výkonu 184 koní s točivým momentem 233 Nm, dostupný s pohonem předních nebo všech kol. O něco žádanější volbou bude 3.6litrový šestiválec o výkonu 306 koní s točivým momentem 369 Nm, který dokáže utáhnout přívěs o hmotnosti až 1588 kg. Na výběr je opět mezi pohonem předních nebo všech kol. Na závěr ještě zmínka o bezpečnostní výbavě, obsahující za příplatek hlídání mrtvého úhlu, varování při opuštění jízdního pruhu, sledování dopravy za autem a upozornění na čelní havárii.

Mohlo by vás zajímat:  Fiat 500X - společná výroba se sourozencem od Jeepu v Itálii

Zdroj: Chevrolet