Německý úpravce G-Power připravil druhou verzi svého tuningového programu pro BMW M6 současné generace. Výtvor se jmenuje G-Power Bi-Tronik III V2 a poskytuje neskutečných 710 koní! Máme pro Vás bližší informace a fotografie.
Tuningovou společnost G-Power se sídlem v německém Autenzellu snad ani není třeba představovat. Na trhu působí již od roku 1971 a v současnosti má zastoupení ve dvaceti zemích světa. A právě tahle firma představila druhou verzi své úpravy BMW M6 Coupé. První jsme Vám představili již v listopadu loňského roku.
Nová verze úpravy dostala přídomek Bi-Tronik III V2 a poskytuje úžasných 710 koní a 890Nm. Toho bylo dosaženo přemapováním řídicí jednotky motoru ECU, která je ve standardní verzi laděna spíše kompromisně, především kvůli nižší spotřebě. G-Power takové kompromisy dělat nemusí a tak tu máme 4.4 litrové bi-turbo V8 o výkonu vyšším o 150 koní a točivém momentu o 210Nm. S novými hodnotami upravené BMW M6 bez nejmenších problémů pokoří 300km/h a jelikož G-Power považuje zrychlení z klidu na 100km/h za nepodstatné, udává rovnou zrychlení na 200km/h. Tento sprint vozu zabere 10.8 sekund.
G-Power nezapomněl ani na ochranu převodovky, pohrál si tedy s celkovým naladěním, aby komponenta při takto vysokém výkonu netrpěla. Samozřejmostí je také instalace nového výfukového systému z titanu, který vozu dodává nový hluboký, hrdelní zvuk a ušetří zhruba 12 kilogramů oproti sériovému. Systém končí čtyřmi koncovkami výfuku o průměru 100mm, které mohou být volitelně titanové nebo karbonové.
O zastavení tohoto monstra na čtyřech kolech se starají nové keramické brzdy s větší styčnou plochou, vyšší životností a lepším chlazením. G-Power se dušuje, že jejich brzdy jen tak neutaháte a navíc ušetří zhruba 50% neodpružené váhy. Brzdy se mimochodem schovávají za novými 21-palcovými koly G-Power Hurricane obutými do pneumatik Michelin Pilot Super Sport o rozměru 265/30 ZR21 vpředu a 305/25 ZR21 vzadu.
Nezapomnělo se ani na odpružení, jež G-Power instaluje zcela nové s názvem GM6-RS. Poskytuje vozu nejen lepší ovladatelnost a přesnost, ale řidiči také umožňuje volit z devíti přednastavených stupňů.
Oficiální ceny úpravy společnost G-Power bohužel zatím neoznámila.
Zdroj: G-Power