Land Rover představil vylepšenou verzi SUV Discovery

Opět po nějakém čase se Land Rover Discovery dočkal modernizace. Tentokrát to odnesla přední část a kámen na kameni nezůstal ani v motorovém prostoru, kde končí atmosférický osmiválec

První změnu zaregistrujete ještě před tím, než se na SUV podíváte. V názvu již totiž nefiguruje číslo 4. Discovery už je prostě jen Discovery. I další změny se týkají značení – v zadní části již nehledejte název motoru (nově na předním blatníku) a na kapotě místo nápisu „Land Rover“ figuruje jméno auta. Konec konců i další stylistické změny najdete v přední části. Nová jsou přední světla s LED diodami pro denní svícení, maska chladiče nově evokuje ty u větších Range Roverů a úpravě neunikl ani nárazník. 

Další úpravy se odehrály pod kapotou. Diesel 3.0 SDV6 o výkonu 256 koní v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF nově spotřebuje pouze 8 l/100 km. Zásluhu na tom má především standardně montovaný systém stop/start. Ještě větší změnou je však vyřazení atmosférického osmiválce 5.0 o výkonu 375 koní, který byl nahrazen třílitrovým šestiválcem s kompresorem (označení SCV6) a výkonem 340 koní. Standardem je osmistupňový automat. Poslední motorickou možností je dieselový šestiválec 3.0 TDV6 o výkonu 211 koní. 

Mohlo by vás zajímat:  Land Rover vyrobil elektromobil na základě modelu Defender

Přímo z Range Roveru Sport připutoval do nového Discovery senzor brodivosti. Ten je doplněný o systém snímající mrtvý úhel nebo kamerový systém T-junction. Z klasického Ranger Roveru byla přejata i další vymoženost – audio Meridian se sedmnácti reproduktory a výkonem 825 Wattů. 

Zdroj: Land Rover