Mazda CX-7 končí!

Inu, bohužel. Radikální řešení automobilky Mazda nedávno oznámil její tiskový mluvčí. Hlavní důvody jsou dva – nízká prodejní čísla japonského SUV a na druhé straně vysoký zájem o menší model CX-5 a vlajkový CX-9. Zlatá střední cesta se nyní zkrátka nekoná.

Mazda CX-7 se naposled představila v modelovém roce 2010, kde byl k dispozici také atmosférický benzínový agregát o objemu 2,5 litru a čtyřmi ventily na válec. Jednotka byla zpražená s automatickou pětistupňovou převodovkou. Velké objemy bez přeplňování a nutnost vytáčení motoru zájemcům o koupi SUV zkrátka nevoní, což potvrzují například chabé prodejní výsledky ve Velké Británii. Zde se prodalo přibližně 800-1000 vozů Mazda CX-7, přestože vůz figuroval na tamním trhu již od roku 2007.

Mohlo by vás zajímat:  Evoque v britské edici SW1

Mazdě CX-7 však nemusí být konec nadobro. Záměr automobilky vyrábět nejefektivnější benzínové a naftové agregáty nabírá díky nové technologii SKYACTIVE solidní rozměry. V budoucnu bychom se tak mohli dočkat oživení modelu CX-7 i s jednou z nových pohonných jednotek pod kapotou.