Modernizované Polo GTI dostalo větší motor

Současným trendem automobilového průmyslu je vyrábět motory s co nejmenším objemem a naopak co největším výkonem. Ideálně takový motor spárovat s dvouspojkovým automatem a je splněno. Touto cestou se kdysi vydalo i poslední Polo GTI, avšak v rámci aktuální modernizace jí zase pustilo k vodě. Pod kapotou už totiž nenajdeme přeplňovanou čtrnáctistovku TSI o výkonu 180 koní …

Číst více

Nové Polo GTI dostane pod kapotu přeplňovanou osmnáctistovku

Hot-hatche, neboli malé rychlé hatchbacky, byly vždy velmi oblíbenými automobily. Nezabraly moc místa v garáži, přesto byly praktické a mnohdy na světlech napráskaly i mnohem silnějším a dražším vozům. Zároveň jsou i cenově dostupné, což je dělá zajímavé i mezi mladými řidiči. Právě proto se automobilka Volkswagen v roce 2000 rozhodla vstoupit na tento trh s …

Číst více