Peugeot 508 HYbrid4 nyní i ve verzi sedan!

Francouzská automobilka Peugeot je průkopníkem technologie Full Hybrid Diesel. Tento na trhu dosud bezkonkurenční systém byl vyvinut tak, aby se přizpůsobil jakékoliv platformě. Nyní se dostává i do sedanu 508.  Peugeot HYbrid4 tak získává třetí rozměr.

Moderní pohon, vycházející ze spojení dieselového motoru 2.0 HDi o výkonu 120 kW a elektromotoru o výkonu 27 kW, získává nové příznivce a podíly na trhu zejména v manažerské oblasti nebo v zemích, kde výše emisí CO2 podléhá vysokému zdanění.

Mohlo by vás zajímat:  Nová úsporná dvojice Seatu

Tato technologická novinka přinesla vynikající výsledky z hlediska výkonů i spotřeby paliva. 147 Kw, pohon všech čtyř kol, čtyři režimy řízení, z toho jeden plně elektrický, emise ve výši 95 gramů CO2/ km a kombinovaná spotřeba 3,6 l/100 km. Kdo se tímto může pochlubit?

Nový model si pochopitelně zachoval všechny vlastnosti, které se setkaly s úspěchem u modelové řady 508. Verzi HYbrid4 charakterizuje monogram, diskrétně zasazený do přední masky chladiče. Vůz si zachovává čistý, elegantní a dynamický vzhled. Úroveň zpracování, která je charakteristická pro celou řadu 508, podtrhuje i ovladač umožňující zvolit jeden ze 4 režimů řízení (Auto, ZEV = nulové emise, Sport, 4WD), jenž je zabudován do středové konzoly.

Mohlo by vás zajímat:  Nový Seat Leon e-HYBRID: Hybridní vůz pro každou příležitost

Zavazadlový prostor o objemu 355 litrů si zachovává praktičnost, zejména díky pravoúhlému tvaru. Zadní lavice je dělená v poměru 2/3 – 1/3 a pokud se využije celý prostor ve 2. řadě, může kapacita zavazadlového prostoru dosáhnout téměř 1 400 litrů.

Vůz 508 HYbrid4 se vyrábí ve francouzském městě Rennes a jeho prodej začne v Evropě v červnu. V České republice bude uveden v září. Příjem objednávek začal předem v Nizozemsku, a do poloviny června 2012 jich bylo podáno již téměř 1600.

Mohlo by vás zajímat:  Nová varianta Lexusu GS