Seznamte se s novým Range Rover Evoque. Využívá i elektromotor

V Česku se představila druhá generace kompaktního SUV. Vsadila na mildhybridní pohon a využívá i pomoc elektromotoru. Již první generace tohoto vozu byla senzací. Do té doby Range Rover takto malé SUV nenabízel, a i celkový koncept těchto aut byl stále ještě na počátku. Evoque byl oceňován pro svůj design i terénní schopnosti, uživatelé si zase pochvalovali jeho praktickou velikost. Prodalo se ho tedy více než 772 000 celém světe.

Druhá generace vzhledem nepřekvapí

Druhá generace už takovou senzací není, alespoň tedy ne ohledně svého vzhledu. Výrobce nijak neexperimentoval, pouze vzhled lehce upravil podle současných trendů. Mezi nejpodstatnější změny designu patří:

  • světlomety umístěné níž
  • koncová světla nově prostupují do víka
  • zasouvací kliky dveří

Interiér prošel výraznějšími změnami

Základní rozmístění prvků i tvar palubní desky zůstal zachován. Na první pohled však upoutá dvojice dotykových displejů i nový volič automatické převodovky. Trochu zamrzí omezený výhled ze sedadla řidiče. Vepředu jej brzdí široké A sloupky, vzadu zase malé zadní okno. Výrobce nicméně pamatoval i na tuto nevýhodu a do výbavy si lze pořídit i zpětné zrcátko ClearSight, které umí přenášet obraz ze zpětné parkovací kamery.

Co však činí z nového Evoque skutečnou novinku je především revoluce, která nastala při jeho konstrukci. Výrobce tvrdí, že 99 % struktury auta je nových. Je také elektrifikován, v rychlosti pod 17 km/h umí zcela vypnout spalovací motor. Novinek je tedy ve výsledku víc než dost a nová generace by určitě měla upoutat vaši pozornost.

Komentáře
Mohlo by vás zajímat:  Audi A1 Clubsport Quattro