Škoda Enyaq Coupé iV: Elektromobilita v nejelegantnější podobě, tři výbavové stupně a lepší aerodynamika

Po úspěšném uvedení modelu ŠKODA ENYAQ iV rozšiřuje ŠKODA AUTO nabídku o druhou karosářskou variantu s emocionálnějším vzhledem. Čtyřdveřový model ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV charakterizuje elegantní, splývající záď. Hodnota součinitele odporu vzduchu cx 0,247 je nižší než u vozu ENYAQ iV, která je již tak velmi dobrá. ENYAQ COUPÉ iV je tak ještě úspornější a v kombinaci se silnější baterií dosahuje dojezdu více než 535 km v režimu WLTP. ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV nabízí dvě různé kapacity baterie, tři výkonové stupně a pohon zadních nebo všech kol. Designy interiéru známé již z vozu ENYAQ iV nahrazují klasické výbavové stupně. Stejně jako ostatní modely ŠKODA disponuje ENYAQ COUPÉ iV velkorysým prostorem v interiéru. Objem zavazadlového prostoru činí 570 l.

„Naše čistě elektrická vlajková loď ŠKODA ENYAQ iV měla skvělý start na mezinárodních trzích. Vůz byl velmi dobře přijat zákazníky, doposud jsme zaznamenali kolem 70 000 objednávek. Na začátku roku 2022 doplní nabídku ENYAQ COUPÉ iV. Tato karosářská varianta s emocionálnějším vzhledem je opravdovou designovou novinkou a rozšíří naši paletu vozů SUV.“

ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV doplňuje nabídku vozu ENYAQ iV a přináší lifestylově orientovaným zákazníkům ještě dynamičtější vzhled. Rodinám nabízí velkorysý prostor až pro pět cestujících a zavazadlový prostor s objemem 570 l. Nová modelová varianta je k dispozici ve třech výkonových stupních. Verze ENYAQ COUPÉ iV 60 a ENYAQ COUPÉ iV 80 mají pohon zadních kol, verze ENYAQ COUPÉ iV 80x disponuje pohonem všech kol. Díky lepší aerodynamice oproti modelu ENYAQ iV a hodnotě součinitele odporu vzduchu cx 0,247 je ENYAQ COUPÉ iV ještě úspornější. V kombinaci s výkonnější baterií a pohonem zadních kol tak činí dojezd více než 535 km v režimu WLTP. Krátké dobíjecí časy umožňuje rychlé nabíjení, které je součástí standardní výbavy. V interiéru zaujme centrální obrazovka s 13″ displejem.

Zdroj: TZ Škoda

O Jakub Horák

Kontakt na autora: jakub.horak@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora