Škodovka zahajuje výrobu modernizovaného Superbu. První již sjel z linky v Kvasinách

Car 3318597 960 720[1]

Superb se stal vlajkovou lodí společnosti Škoda. Automobilka se rozhodla svůj nejúspěšnější vůz modernizovat. Superb brázdí silnice po celé Evropě a do dnešních dní ho bylo prodáno více než 1,25 milionu kusů.

Novinka již sjíždí z linky

Před několika dny sjel z výrobní linky závodů Škoda v Kvasinách poslední modernizovaný vůz Škoda Superb. Modernizaci zažil Superb tři a půl roku po uvedení třetí generace. Od svého úplně prvního představení v roce 2001 se stal model Superb tažným koněm celé značky. Za celou svou kariéru se stal Super nejprodávanějším vozem střední třídy.

Následník třetí generace

Člen představenstva společnosti Škoda Michael Oeljeklaus potvrdil, že Superb již 18 let vyvolává nadšení mezi zákazníky na celém světě. A Superb se etabloval jako jeden z nejlepších vozů střední třídy. Superb se zapsal jako kvalitní vůz prvotřídní kvality. Modernizovaná verze vylepšuje třetí generaci a chystá se dělat radost dalším spokojeným majitelům.

Mohlo by vás zajímat:  Škoda Scala bude zákazníkům k dispozici už v průběhu dubna

A co je nového?

Novinky a vylepšení, kterých se nový model Škoda Superb dočkal určitě potěší nejednoho fanoušky tohoto ikonického modelu. Superb dostal nový přední nárazník, zvětšená maska chladiče dodává vozu ještě modernější vzezření. Redesignu se dočkal také legendární nápis Škoda na pátých dveřích. Novou verzi jména automobilky můžeme vidět také u nových modelů Škody Scala a Kamiq. Nový nápis se postupně zapíše na všechny budoucí modely značky Škoda.
Technické hledisko novinek zaujímá modernizované full LED matrixové světla, které jsou v rámci automobilky úplnou novinkou. Vůz nabídne také opravdu prostorný zavazadlový prostor o objemu 625 litrů u limuzíny a 660 litrů u verze kombi.

Mohlo by vás zajímat:  Škoda přichází s Fabii Monte Carlo

Auto, které oslnilo

Poslední generace, tedy generace číslo 3, na kterou navazuje nová verze byla uvedena na trh v roce 2015. Auto svým designem, prostorností, výkonem a kvalitou definovala novou cestu, kterou se celá značka vydala. Díky všem zmíněným vlastnostem si získala mnoho příznivců a nových zákazníků.
Design se v posledních letech dostává na popředí žebříčku hodnot celé značky Škoda, stejně tak jako využití moderních technologií. Oba dva faktory se skloubili dohromady právě ve chvíli, kdy z linky vyrazila třetí generace Superbů. Budoucnosti celé firmy.

Ocenění mluví za vše

Superb je definicí slova „simply clever“, je to auto pro každého. Řidiči i všem cestujícím poskytuje komfort, veliký prostor a bezpečnost. Bezpečnost, která byla ještě před několika lety výsadou jen vozů vyšší třídy. Superb udělal luxus dostupným.
Třetí generace vozu vítězila v desítkách srovnávacích testů a hravě si poradila i s konkurencí z vyšších tříd. V roce 2016 zvítězil super v soutěži „Car of the Year 2016“ a „World Car of the Year 2016“. Obě ocenění dokazují, že Superb je opravdu kvalitní vůz a auto s vizí a budoucností. Dohromady získala jen třetí generace vozu více než 30 ocenění od nejrůznějších odborných médií.

Mohlo by vás zajímat:  Opel Vivaro přichází na český trh

Superb je zkrátka auto, která nás ještě stále neomrzelo a těšíme se na to, až uvidíme jeho modernizovanou verzi brázdit silnice celého světa.

David Hampl

O David Hampl

V případě kontaktu využijte email: hampl@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora