Tak trochu jiný Land Rover Defender

Terénní schopnosti Land Roveru Defender jsou nezpochybnitelné. Britský off-road, který se vyrábí již několik desetiletí má však pro některé jednu velkou nevýhodu – pomalý dieselový motor pod kapotou. Americká společnost Icon však rychle zjedná nápravu.

Američané, kteří si mimochodem Defendera oficiálně již koupit nemohou, vyměnili klasický diesel v Defenderu D90 z roku 1995 za poctivý osmiválec small-block 6.2 řady LS3 od General Motors. I motor samotný však prošel poměrně výraznou proměnou, když dostal hliníkové písty, nová vahadla, kovovou spojovací tyč, upravené chlazení, sání či vlastní výfukový systém. O přenos výkonu se na všechna čtyři kola stará čtyřstupňový automat a redukční převodovka Atlas II.

Vnější vzhled Icon přikrášlil jen velmi jemně – nová jsou sedmnáctipalcová kola s terénními pneumatikami BF Goodrich A/T 285/70/R17, za kterými se skrývají šestipístkové brzdy vpředu, respektive čtyřpístkové brzdy vzadu, kompletní LED světla a matná černá metalíza. Interiér dostal nový volant od firmy Hellcat, hliníkové pedály, nové čalounění sedadel, přepracovaný středový panel a nové budíky. Funkční záležitostí jsou gumové zátky pro odvod vody.

Pokud Vás podobné auto zaujalo, můžete si ho nechat vyrobit. Firma Icon má sídlo v Kalifornii a kromě tohoto povedeného Defenderu má v nabídce i Ford Bronco nebo speciální pickup na základech Chevroletu. 

##icon_defender##

Zdroj: Icon