Testovací jízda s odměnou. Hyundai nabízí zájemcům 50 dolarů

Car Grill 2685049 960 720[1]

Kdo má zájem o koupi nového vozu, ten obvykle přijde k nejbližšímu dealerovi a požádá o testovací jízdu. Ten mu poskytne vybraný automobil k vyzkoušení. Zájemce za půjčení vozu pochopitelně nic neplatí a ani neočekává, že by něco dostal. Přidaná hodnota je právě v tom, že může daný vůz testovat klidně i pár hodin nebo dní. To v USA je tomu jinak. Hyundai se rozhodl motivovat zájemce o auto finanční odměnou.

Za testovací jízdu odměna ve výši 50 $

Každý, kdo si bude chtít vše Spojených státech amerických vyzkoušet vůz Hyundai, dostane odměnu. Ta je ve výši 50 $ dolarů. A je jedno, o jaký konkrétní vůz bude mít daná osoba zájem. Také je jedno, zda si ho následně objedná, nebo nikoliv. Hyundai tuto odměnu jednoduše nabízí každému, kdo se v jejich vozech projede aby zjistil jeho kvality. Bez ohledu na to zda o něm uvažuje nebo nikoliv.

Mohlo by vás zajímat:  Cesta na letní dovolenou je dlouhá, správný plán ji ulehčí

Stačí se zaregistrovat na webu

K tomuto netradičnímu kroku se rozhodlo americké zastoupení automobilky Hyundai s cílem zvýšit zájem o své vozy. Chce docílit především toho, aby si lidé auta skutečně vyzkoušeli a aby se mohli na vlastní kůži přesvědčit o tom, že nejsou nijak špatná. Kdo má zájem získat odměnu 50 $, tomu stačí vyplnit krátký formulář na webu. Potom už si stačí sjednat testovací jízdu u nejbližšího dealerství. Tam se dostaví, dostane automobil na otestování a při jeho vrácení má nárok právě na zmíněných padesát dolarů. V přepočtu necelých 1 200 Kč.

Mohlo by vás zajímat:  Podvádění při nákupu dálniční známky se může nepříjemně prodražit. Řidiči doplatí na svou nevědomost

Lidé se chlubí zneužíváním

Akce s názvem Hyundai National Test Driver Offer se pochopitelně začala vymykat kontrole. Někteří lidí se začínají chlubit tím, že získali 50 $ v podstatě bez práce a auto od Hyundai si nikdy nekoupí. Jiní dokonce uvedli že po dohodě s místním dealerem dostali padesát dolarů bez nutnosti do vozu vůbec sednout. Otázkou zůstává zda se automobilce tato marketingová akce vyplatí či nikoliv. Zda testovací jízdnou přesvědčí určité procento zákazníků ke koupi a zda dokáže efektivně využít alespoň kontaktní údaje které budou jistě využívány k zasíláním budoucích marketingových materiálů.

David Hampl

O David Hampl

V případě kontaktu využijte email: hampl@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora