Tyhle metody jsou v tuzemských autobazarech běžné. Prodejci umí dostat zákazníka přesně tam, kam chtějí

Ladies Car Salon Woman Buying Car Elegant Woman Blue Dress Manager Helps Client

Jít pro ojetinu do bazaru má výhodu v tom, že lze vybírat na jednom místě z celé řady vozů. Má to ale i své nevýhody, na které mnozí mohou přijít až příliš pozdě. Až ve chvíli, kdy už sedí ve voze, který až tak úplně nechtěli a který nakonec bude stát více, než si mysleli. Jak je to možné? Kvůli metodám, které v některých bazarech nemusí být výjimkou.

Máme alternativu

Našli jste na internetu dokonalé auto, které by mělo být na pobočce bazaru? Pokud ho nenajdete, zkušený prodejce ihned vyrukuje s historkou, že bylo chvíli před vaším příchodem prodáno. A okamžitě začne nabízet alternativy. Díky svému přesvědčovacímu talentu umí zákazníka posadit přesně do těch aut, která chce (tedy potřebuje) prodat.

Mohlo by vás zajímat:  Kia v Evropě poprvé v historii prodala půl milionu vozidel

Výjimečná nabídka

Když se prodejci podaří posadit kupujícího do některého z natipovaných vozů, nastávají další z mnoha pohádek. Třeba o tom, že se jedná o zcela výjimečné auto, novinku, která ještě není na webu, původně uvolněnou rezervaci či auto, které chtěl sám jiný z prodejců, ale zákazník má vždy přednost. S těmito historkami není složité upoutat pozornost a doslova přesvědčit ke koupi.

Zdroj obrázku: Freepik

Ještě výhodněji

Cena vozu nemusí být konečná a klidně může klesnout. I s těmito slovy se lze setkat v některých autobazarech. Nejde však o klasické smlouvání o ceně, ale o variantu koupit vůz na úvěr. V takovém případě může být cena klidně i o desítky tisíc korun nižší. Kupující si v tu chvíli neuvědomí, že v rámci celého úvěru nakonec zaplatí mnohem více, než kdyby vůz platil ihned a hotově. Prodejce ho zkrátka dostane tam, kam potřebuje, a na vidinu úspor kývne každý.

Mohlo by vás zajímat:  Nastavení klimatizace v autě je vhodné přizpůsobit aktuálním podmínkám

Nic neriskujete

Líbivá slova o záruce na každé auto se mohou rozplynout ve chvíli, kdy si doma zákazník prolistuje smlouvu a hlavně záruční a reklamační podmínky. Není nic neobvyklého, že je v dokumentaci tolik výjimek, že o nějaké záruce a garancích na zakoupené auto často nemůže být ani řeč. Přesvědčit se o tom může každý ve chvíli, kdy se rozhodne něco reklamovat.

Zdroj: https://www.gobankingrates.com/saving-money/car/car-dealership-tricks-to-avoid-2/
Karel Michalec

O Karel Michalec

Kontakt na autora: karel.michalec@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora