Také se vám někdy stalo, že jste si prohlíželi fotografie vozu, který vypadal dokonale? Kterému prostě nebylo co vytknout? Pokud ano, možná jste se následně vydali do autosalonu se na dané auto podívat živě. A přišlo zklamání. Auto vypadalo úplně jinak než na obrázku. Jak je to možné? Zafungoval známý trik automobilek, kterými se snaží nalákat možného kupce.
Ty nejlepší lokace
Když vznikají produktové fotografie nového auta, jsou pečlivě vybírány i samotné lokace. Právě místo, kde je auto foceno, velmi lákavě působí na lidské smysly. Už jen fotka bez auta by nás dokázala ohromit a zaujmout. A dále je tu samozřejmě daný vůz, který je zasazen do unikátního prostředí. Tento jednoduchý princip zkrátka a dobře vylepší dojem z vozu.
Propracované úpravy
Každý aktivnější uživatel sociálních sítí moc dobře ví, že před zveřejněním své fotky může využít různá vylepšení a filtry. Stačí pár kliků na displej telefonu a osoba na fotce vypadá mnohem lépe. A s autem to není jinak. Na retuši fotek navíc pracují profesionálové ve špičkových programech. Vylepší každý detail, aby byl výsledek co možná nejdokonalejší. Odstraní se nedokonalosti a zvýrazní věci, které mají přitáhnout pozornost. A funguje to skvěle.
Nejlepší z nejlepších
Dalším důvodem, proč na produktových fotkách vypadají auta lépe než ve skutečnosti, je jejich výbava. Na fotografii se představí vždy jenom to nejlepší, co je k dispozici. Doslova plná výbava různých designových prvků, v dokonalém barevném odstínu, s krásnými designovými hliníkovými koly. Dohromady to funguje skvěle, ale z pohledu ceny si takové auto nemůže dovolit každý.
Správný úhel
Roli hraje i to, z jakého úhlu fotograf auto vyfotí. Rozhodovat klidně může i pár desítek centimetrů. Stačí správná pozice a auto vypadá skvěle. Když se ale fotograf posune o kousek dál, výsledek rozhodně není tak skvělý jako v předchozím snímku.
Zdroj: https://www.thedrive.com/article/21386/14-secret-tips-to-taking-great-car-photos-from-a-professional-automotive-photographer