Hyundai upravil MPV ix20

Hyundai ix20 je v Evropě velice populární a v Česku jej jednu dobu dokonce prodávala kampaň hlásající, že je více než kombi. Proto je modernizace prezentovaná v Ženevě spíše decentního ražení a má MPV zachovat „přitažlivost na všech evropských trzích.“

Na první pohled si všimnete pravděpodobně pouze pozměněné masky chladiče se síťovou mřížkou nebo chromovanými lamelami. Až po chvíli si všimnete také přepracovaných projektorových předních a LED diodových skupinových svítilen. Nabídka kol přijíždí s ocelovými patnáctkami nebo litými šestnáctkami, respektive sedmnáctkami. Interiér si při délce 4115 mm zachoval svou variabilitu včetně posuvných zadních sedaček, novinkou je tak pouze na přání dodávaný vyhřívaný volant, respektive poslední generace audiosystému se vstupem pro iPod, USB a AUX, integrovaným systémem My Music (kapacita 1 GB) a handsfree Bluetooth.

Mohlo by vás zajímat:  Již příští rok bude mít premiéru nová generace Camara

Motorová paleta čítá benzínové čtyřválce o objemu 1.4 a 1.6 litru řady Gamma, respektive naftové čtyřválce o objemu 1.4 a 1.6 litru řady U-II. Slabší benzínový motor má 90 koní a 137 Nm, silnější potom 125 koní a 156 Nm. Nabídka převodovek pro benzínové motory čítá manuální pětikvalt u čtrnáctistovky, respektive manuální nebo nový samočinný šestikvalt u šestnáctistovky. Naftová čtrnáctistovka 77 nebo 90 koní a vždy 240 Nm, šestnáctistovka má 115 nebo 128 koní a vždy 260 Nm. Z převodovek obě jednotky spolupracují výhradně s manuálním šestikvaltem. V nabídce nechybí ani ekologická varianta BlueDrive s pneumatikami s nižším valivým odporem, systémem ISG, rekuperací brzdné energie a aktivními lamelami v masce chladiče.

Mohlo by vás zajímat:  Volkswagen Cross Caddy míří do lesa

Zdroj: Hyundai