Buick odhalil nový model Envision v plné kráse

O Buicku Envision, který se zařadí mezi modely Encore a Enclave, jsme psali již koncem července, kdy americká automobilka uvolnila první fotografii. Na právě probíhajícím autosalonu v čínském Čcheng-tu si konečně můžeme prohlédnout nový crossover ze všech stran a to včetně technických dat.

Design je poplatný současnému stylu automobilky, když dostal výraznou chromovanou maskou chladiče s vertikálními lamelami, které se při vyšších rychlostech uzavírají a zlepšují tak aerodynamiku, xenonové světlomety a samozřejmě LED diody pro denní svícení. V zadní části zaujme výrazná chromovaná lišta, spojující reflektory s LED diodami. Kola mají rozměr 19 palců, což je podle Buicku nejvíce ve třídě, a kombinovat se dají s pěti laky karosérie.

Mohlo by vás zajímat:  Modulární platforma MLB pro všechna velká SUV koncernu VW

Interiér se nese v luxusním duchu, když nechybí obložení dřevem, metalické akcenty a všudypřítomné čalounění kůží. Poslední generaci multimediálních systémů zastupuje Intellilink s osmipalcovým dotykovým displejem. O skvělý hudební zážitek se stará audiosystém Bose s technologií Active Noise Cancellation, což znamená aktivní potlačování hluku. Chybět nemůžou klimatizovaná a vyhřívaná přední sedadla, panoramatická střecha nebo elektricky otevíratelné víko kufru v celkem třech úrovních. A když jsme u kufru, tak do něj po sklopení sedadel složíte až 1550 litrů a ještě zůstane místo pro dalších 24 odkládacích ploch.

Mohlo by vás zajímat:  KM Racing s vozem LIAZ 111.154 obstáli v tvrdém závodě

O pohon Buicku s délkou 4667 mm, šířkou 1839 mm, výškou 1696 mm a rozvorem náprav o délce 2750 mm se stará přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 260 koní s točivým momentem 353 Nm. Pohon všech kol (rozdělení točivého momentu od 0:100 až ke 100:0) v kombinaci s šestistupňovým automatem DSS dovolí akceleraci za 8,4 sekundy při spotřebě 8,8 l/100 km. O aktivní bezpečnost se stará karosérie vyrobená ze 75% z vysokopevnostní oceli a ze 13% z ultravysokopevnostní oceli, kterou najdeme na A i B sloupku, střeše nebo na podlaze u řidiče. Z elektronických pomocníků nechybí adaptivní tempomat, monitorování jízdy ve správném pruhu, přednárazový systém, hlídání prostoru za vozidlem, stabilizace, kontrola trakce nebo asistent rozjezdu do kopce.

Mohlo by vás zajímat:  Jeep chystá hned tři nové modely velkých SUV – Grand Cherokee získá 7 míst

Zdroj: Buick